Pages

Sunday, March 28, 2010

Terlambat

Ini lah padahnya bila lambat bayar duit internet, lalu internet pun kena potong. Dah la aku rindu banget dengan si dia ni, sebab dah lama tak online dengan dia. Tadi dia sms aku ajak chating, tapi line pulak takda sebab kena potong lambat bayar...

Lepas bayar je terus ada, tapi yang sedehnya si dia dah balik. Adehh.. Mungkin takda rezki la tu, ambil pengajaran dari sini. Jangan melengah lengahkan perkara yang sepatutnya dipercepatkan, kerana mungkin perkara yang lebih penting tidak akan dapat dilaksanakan disebabkan kelengahan kita yang lepas. Boleh tahan jugak falsafah aku ni, apa apa pun aku merindui dirimu...

No comments: