Pages

Thursday, May 31, 2012

10 pesanan jadi isteri solehah

1 - Sentiasa menjadi pendamping suami, menerima segala kekurangan dan tidak membebankan suami
2 - Mendengar dan mentaati suami
3 - Memberi layanan baik kepada suami, pelihara anak-anak dan menjaga rumah tangga
4 - Sentiasa tampil menarik dan wangi untuk suami
5 - Mampu mewujudkan hubungan intim yang baik dengan suami
6 - Menjaga makan minum suami yang betul, tepat serta waktu tidur bagi elak emosi suami terganggu
7 - Sentiasa menjaga kebersihan diri dan tempat tinggal
8 - Amanah menjaga harta benda dalam rumah tangga
9 - Isteri tidak boleh membuka aib suami dan hal rumah tangga kepada orang lain
10 - Isteri kena jadi orang yang paling mengagungkan suami

Saturday, March 31, 2012

2012

lame tak update ini blog..den kesian nak kuburkan macam tu je..jadi den tulis la sikit bagi nampak hidup kan..

skrg ni den busy sikit...kerja pun belom tetap..kalau ada kerja2 yg gaji lumayan jangan lupa alow2 sama den..

buat blogger2 yg merindui akan kemanisan jari ni menaip..mungkin rindu itu akan terlerai dengan hadirnya tulisan ini buat semua..kah kah kah