Pages

Saturday, March 27, 2010

Earth Hour



Apa yang korang faham? Bagi aku, sejam bergelap untuk meredakan kepanasan global sekarang ni. Bumi kita semakin lama semakin panas, mungkin dari sebab banyaknya kebakaran, lalu terdapat pencemaran toksin yang berlebihan ke udara.


Marilah kita bersama sama bergelap, demi untuk menjaga bumi kita sendiri. Tapi kalau hati yang gelap, memang tak tahu nak cakap apa dah la. Bumi panas boleh lagi, jangan kita pulak panas baran. Kiranya sama maksud jugak la tu kan, hahaha

3 comments:

darialhyun-su said...

kalau panas baran ape yg bakal terjadi ye??hehe

abhs said...

orang tu sedang menginsafi diri la..dah x baran dah..hahaha

GeNgKaPaK said...

darial- byk bala yg akn mengundang nnt..haha

abhs-doa la samo2 yo...jgn blk nnt samo yo dh la..haha