Pages

Friday, March 5, 2010

Manusia Akhir Zaman

Hari2 ade je kes bunuh yg aku dengar,duduk dekat malaysia pun macam dah tak selamat. Paling menyayat hati,budak2 kena bunuh dan rogol. Takde otak ke diorang ni,kalau rogol budak2 macam tu ape yg korang rase.Mengong...

Panas siut dok dengar kes bunuh je hari2,ni semua untuk kuatkan semangat aku nak jadi polis.hahaha.. Baru2 ni kes budak kena pukul sampai mati,kes sebab budak tu main air je pun. Tu la kalau panas baran,tak boleh nak kontrol bile setan dah masuk dalam badan. Jadi bagi sesiapa yg panas baran (macam aku la) harap ubah perangai tu,selagi kita belom kahwin ni. Dah kahwin lagi banyak masalah kalau kite tak dapat nak kontrol baran dari sekarang,sebab aku tengok kebanyakan kes bunuh ni berpunca dari sifat panas baran tu.

Ni aku nak tambah kes baru untuk ari ni,kes bunuh lagi. Kena pukul,pijak. Sebab budak tu tak berhenti menangis je,semua ni sebab panas baran lagi. Jadi same2 la kite pikir balik yg kite ni panas baran ke x,tapi kalau panas lain takde masalah kot.hahaha....

Sampai di sini sahaja lah ceramah aku,haha

No comments: