Pages

Free advertising

Wednesday, March 24, 2010

Tensen

Pagi tadi aku nak sharing cerita dari komputer kawan aku ni,puas aku adjust semua tak datangkan hasil. Aku try tukar group la,jadikan sama group dengan komputer kawan aku ni. Tak boleh jugak,ape lagi aku nak buat ni. Mungkin masalah dekat komputer aku kot,bisik hati kecil ku.

Habis semua aku tukar,sampai tak ingat apa yang aku tukar. Last2,aku try buat akaun baru. Letak la user name baru,tapi tak jadi jugak. Malas nak fikir,aku pun tidur la. Dalam 3 jam lepas tu aku terjaga,yang aku ni tak solat zohor lagi. Tengok jam dekat nak asar dah,aku pun terus ke bilik air lalu berwuduk dan solat.

Lepas tu aku terus menuju ke komputer,tekan je keyboard terus keluar akaun kapak dan administrator. Tekan penuh yakin aku klik la kapak tu,tiba2 keluar... Ape pulak yang ni,marah pada diriku. Semua benda yang aku save dekat desktop habis hilang,dekat firefox pun sama. Aku terus cari balik akaun yg tadi,dah hilang. Restart komputer pun tak jumpa dah,paling tensen apa yg aku seeding dekat utorrent semua hilangggg.

No comments: