Pages

Monday, March 22, 2010

Perkahwinan Cyber



Aku cerita la serba sedikit ye,pengantin lelaki ni dekat mesir. Jadi die ni tak dapat nak balik malaysia bagi menyempurnakan tujuan untuk berkahwin,dengan alasan selagi dia belom dapat segulung ijazah dia tak akan balik. Tapi kenapa belah perempuan terus untuk langsungkan pernikahan ni? Disebabkan oleh perjanjian antara kedua belah pihak akan berlangsungnya pernikahan bila tamatnya tarikh mereka bertunang,jadi terpaksa lah langsungkan juga walaupun pengantin tidak ada bersama.

Abang kepada pengantin lelaki tersebut yg menjadi wakil semasa akad nikah berlangsung,nasib tak tersalah sebut nama kan. Bagi aku sendiri,sebagai lelaki semasa akad tu la yg berdebar2. Tapi dia ni tak dapat rasakan suasana tu,cuma dapat saksikan dalam webcam je. Nak tau peluh jantan keluar,masa akad nikah lah.


Aku pun rasa nak buat macam ni jugak la,haha

No comments: