Pages

Thursday, May 13, 2010

Monyet dan Badak


Dalam sebuah hutan di negeri Pahang, ada seekor badak sumbu dan seekor monyet. Binatang ini memang tak pernah baik, selalu sahaja bertengkar.

Pada suatu hari, sedang mereka syok bertengkar. Mereka terjumpa sebuah pelita ajaib, lalu digosok pelita itu dan terpacul lah seekor jin raya. Bagi melepaskan Jin itu, badak dan monyet telah membuat 1 perjanjian. Jin tersebut kena setuju untuk mengabulkan 3 permintaan kedua dua ekor binatang itu.

Badak : Saya mahu semua badak sumbu di dalam hutan ini adalah betina, kecuali saya
Monyet : Saya mahu sebuah motor Harley Davidson

Jin tu kelip mata, bling. Semua badak lain dekat situ jadi betina, lepas itu ada sebuah Harley Davidson 1300cc warna hitam

Badak : Saya mahu semua badak sumbu dekat negeri pahang ini betina kecuali saya
Monyet : Saya mahu jaket kulit hitam dengan helmet Shoei

Jin tu kelip mata lagi, bling. Semua badak di Pahang dah jadi betina, dan monyet itu pun dapat barang barang mat motornya.

Lepas tu jin tu kata " Ini permintaan terakhir kamu, fikirlah dengan sebaik mungkin "

Badak dengan rasa tamak dan haloba, hanya mengambil beberapa saat sahaja untuk berfikir " Saya mahu semua badak sumbu dekat Malaysia ini betina yang cun melencun kecuali saya "

Jin itu pun kelipkan mata, bling. Maka tinggallah badak tu satu satunya badak jantan satu Malaya ni.

" Hah monyet, awak hendak apa pula, kasut boot kulit ke? " tanya jin.

Monyet tu memakai helmetnya, naik atas motor Harleynya. Start enjin, kemudian melihat pada badak yang tersengih lebar itu " Saya mahu badak itu menjadi gay "

Jin tu pun kelipkan mata, bling.

Maka meraunglah badak sumbu itu sepuas puasnya " Mana aku nak cari badak jantan ni nyah "

4 comments:

sugar2 kapas strawberry said...

org tamak slalu rugi..hihi

reen_sofee said...

hahahahaha
sian tol laa badak tuh!
haish kejam nye monyet!
hahahah

GeNgKaPaK said...

sugar2- 2 tamak bernafsu namenye..haha
reen- lom tahap kekejaman melampau lg 2..

Kimmy said...

hahahhahahaha.. *gelak guling2*