Pages

Sunday, May 2, 2010

Boboy


Seorang anak kecil berlari masuk ke ruang tamu pada ketika mama dan papanya sedang menjamu rakan rakannya.

" Mama, boboy nak kencing " teriaknya.

Si mama membawa si anak ke bilik mandi dan berkata " Boboy, lain kali kalau kamu hendak ke bilik air untuk kencing jangan cakap nak kencing tau. " Habis tu tak akan boboy nak cakap, mama nak solat ".

" Ish budak ni, macam ni. Mama, boboy mahu berbisik. Itu lebih sopan, faham? " tegas mamanya.

" Baik mama " kata si boboy dengan muka cembeng.

Beberapa malam kemudian, si anak terbangun dan berasa hendak kencing. Dia masuk ke bilik papa dan mamanya lalu mendekati mamanya yang sedang tertidur lelap.

" Mama, boboy mahu berbisik " katanya sambil menggoncang- goncang tubuh mamanya. Dengan malas dan mengantuk, mamanya yang masih setengah tidur berkata "Aduh Boboy, kamu selalu mengganggu mama. Kalau mahu berbisik, pergilah berbisik di telinga Papa di sana tu ".

7 comments:

sophie said...

Sian giler papa dia..Alaa boboy nie,g laa tandas sorang2..Hehhe

GeNgKaPaK said...

boboy tatut antu...haha

sugar2 kapas strawberry said...

aduh boboy nih...ishhh..
tu pon takot ke?/lalalalalalal

GeNgKaPaK said...

boboy kn kck lg...lg pn boboy xreti nk cebok...

ice♥ice said...

tersumbat la sebelah telinga papa klu boboy berbisik kat ctu..hahah :P

reen_sofee said...

alolo cian nye boby.
weh, ko laa tlg bawak die !
hahaha

GeNgKaPaK said...

iceice- tkt boboy dh geram kencing je kt telinga papa..haha

reen_sofee- aku time 2 tgh kuar merewang..haha