Pages

Free advertising

Saturday, April 10, 2010

Kuruskan Badan

Seorang mamat yang memang gemuk masuk ke sebuah fitness center dengan niat untuk menguruskan badan. Seorang lelaki di kaunter bertanya kepada mamat tadi, "Kami menawarkan 2 program di sini. RM50 untuk versi 'Biasa' dan RM100 utk versi 'Cepat'.

"Saya ingat nak ambil yang biasa punya sebab saya baru je nak try kuruskan badan", kata mamat tadi.
"OK. Encik sila masuk ke bilik NO. 5 di penjuru bilik sana", jawab lelaki penjaga kaunter.

Mamat tadi pun masuk la ke bilik yang di suruh lalu menutup pintunya. Selang 2 minit kemudian, datang la seorang perempuan yang memang lawa, cantik, body best, mantap dan segalanya. Dia kemudian menanggalkan ke semua pakaian sehinggakan mamat tadi dah tak senang duduk dan berpeluh peluh.

Perempuan tadi berkata, "Kalau tuan dapat kejar saya, tuan boleh buat apa saja dengan saya " dan dia terus berlari di dalam bilik itu.

Mamat tadi pun kejar punya kejar, sampai 10 minit, pun tak dapat dapat jugak. Dia try lagi sampai akhirnya, dia jatuh terjelepuk ke lantai, lalu pengsan. Apabila dia sedar, dia terus ke penimbang dan mendapati berat badannya telah turun 3kg. "Wow! Memang berbaloi aku bayar RM50. Memang senang rupanya nak kuruskan badan", katanya sendirian.

Esoknya, dia datang lagi ke situ dan terus ditegur oleh lelaki di kaunter. Setelah diberitahu program program seperti semalam jugak, dia bersetuju untuk try versi 'Cepat'. OK.

Encik sila masuk ke bilik NO. 6 di penjuru bilik sana", jawab lelaki penjaga kaunter. Setelah beberapa minit di dalam bilik itu, datang la seorang body builder yang taff dan terus melondehkan pakaiannya. Body builder itu berkata, "Saya akan kejar kamu dalam bilik ini dan kalau saya dapat.... hmmm, faham faham la ye "

8 comments:

tehr said...

dah sah dah... gerenti kurus!

Nadira, Health Planner said...

klakar glew~

GeNgKaPaK said...

tehr - try la masuk lu..kompom kurus..haha

fara - lom tahap kelakar lg 2..

Reen said...

hak hak hak
tak mau laa kurus cam tuh!
takut!
hahaha

Nor atau Nad said...

ahahaha
lawaklawak

GeNgKaPaK said...

br stylo cm2...xkn xbran kot...haha

najihah said...

HAHAHA..

sengal2..

aku x nak kurus cam tuh..aurat weyh..aurat! HAHA

anda telah menerima blogger awrd dari saya!

sudilah kiranya mengambil dari blog gue ya.

tq

Shafiqa Mohd said...

pergh..
kalau aku pegi,aku kena pilih 'cepat' ar en?
ape lagi.
haha. :P