Pages

Monday, April 5, 2010

Awek Tol


jangan korang mengada ngada nak cari awek tol ni pulak


Tiap hari orang akan gunakan highway, tiap hari jugalah kita tengok ragam awek awek tol ni. Kadang kadang ada juga awek tol yang hot, ada juga yang mengada ngada. Tapi kebanyakan diorang muka masam mencuka, mungkin juga hari panas terik dan mungkin juga tak rela diraba raba oleh pemandu pemandu yang gersang tak dapat layanan bini malam tadi.

Tapi yang aku selalu nampak, ramai dikalangan awek awek tol ni pakai glove. Bagus jugak macam tu, sekurang kurangnya boleh mengelak dari kena raba ataupun jugak elak dari penyakit berjangkit. Mana la nak tahu kan, kadang kadang diorang ni baru korek hidung ke pastu hulur je duit gunakan tangan yang baru lepas melombong.

Tapi yang pelik kenapa laki laki yang jaga tol ni tak pakai glove, adakah suka tangan mereka ni di raba raba? Mungkin juga sengaja hendak rasa tangan tangan yang baru lepas melombong, atau laki laki tol ni mengharapkan dapat bersentuh sentuhan. Mana la nak tahu kan, ada awek awek cun yang lalu booth dia.

Aku pernah nampak, awek tol ni tengah mintak duit. Lepas tu mamat ni tak lepas lepas tangan minah ni, puas la awek tol ni tarik tangan dia. Aku pun terfikir la, cun sangat ke awek tol tu. Selang berapa buah kereta, sampai la giliran aku. Aku pun tengok la, cun la jugak awek tol ni. Tapi takda la seksi mana, siap pakai tudung labuh lagi. Macam mana la mamat tu leh genggam tangan awek tu kuat kuat, entah entah dah berapa ramai awek awek tol lain dia buat macam tu.

Aku rasa la, lepas ni awek awek tol ni kena pakai tangan robot la. Ataupun mana mamat yang buat tak senonoh tu, kasi ludah je depan muka.

7 comments:

reen_sofee said...

jarang jumpe pmpuan hot jage tol!
slalu jumpe pakcik pakcik jaa.
tak dek selera nak tgk pon.
tak dek ke penjage tol cam muke ashraf muslim kee????
hahaha

GeNgKaPaK said...

cet..nk yg ensem je....muke cm acappan nk tak?
hahaha

nadirah_nor said...

setujulaaah!!

jeman said...

salam singgah.

xleh ke dikuatkuasakan 1 undang2, untuk caj perlakuan xsenonoh pengguna highway sebagai 1 jenayah cabul. mereka boleh dikenakan tindakan undang2. baru takut nak mengatal xkena tempat.....

kesian pada awek2 tu, depa keje nak cari rezeki halal tuk sara hidup tp ada je yg gatal2 amek kesempatan....

kesian... apa perasaan depa lak sekiranya perkara tu jadi pada mak, kakak, adik atau is3 depa sendiri...?

wassalam

GeNgKaPaK said...

mok...tol la 2...leh jd PM ko ni...haha

anieda said...

yg penting pekerja tu sendiri yg tau utk jaga kehormatan diri..jaga aurat sebetul2 nye...kena pakai sarung tgn, dpt elak dr bekerja dgn keadaan terjerumus ke HARAM..dan skali gus boleh mengurangkan nafsu2 dr manusia yg keji akhlaknye..

GeNgKaPaK said...

ya btol...100% tuk anda