Pages

Thursday, April 8, 2010

Guitar



Best ke main gitar ni? Macam macam kod kena belajar, A B G F. Pening kepala, tapi bila tengok orang main terasa nak cuba. Memandangkan usia aku sudah melebihi suku abad, jadi tidak manis rasanya duduk melepak memetik gitar di selekoh selekoh kampung. Sambil mengacau budak budak baru balik sekolah, cikgu cikgu diorang pun tak lepas dari usikan.


Sungguh kecewa keluarga aku bila dapat tahu anak dia berpelakuan macam tu, tak ubah seperti serigala menyalak di bukit. Tapi aku memang cukup minat dengan gitar, nak nak kalau orang main gunakan gitar kapok. Kalau aku lepak lepak tunggu awek di CM, aku suka tengok mamat mamat main gitar ni. Asalkan mereka tak mencuri, tu lebih baik bagi aku.

4 comments:

TUKANG KATA said...

saya pun teringin nak main gitar..

tapi tak pandai..boley ajarkan?

HAHA

;)

GeNgKaPaK said...

hahaha...aku pn bkn tau main pn..nnt aku suh man kidal bkk kelas ok..
hahaha

ice♥ice said...

suke tgk org maen gitar..heee..

GeNgKaPaK said...

xkan suke je kot..belajo la main same..haha