Pages

Friday, April 30, 2010

Oh Tidakk


Seorang wanita telah mengajak teman lelaki ke rumahnya, agar dapat berdua duaan di malam minggu. Jadi teman lelakinya bersetuju, faham faham sendiri lah apa yang dia orang buat di malam minggu, nak nak bila berdua duaan di dalam bilik wanita tu.

Kira malam minggu tu milik dia oranglah, selepas selesai melakukan adegan sebagai sepasang suami isteri, si lelaki ini pun berehat sambil mengambil rokoknya. Tapi bila diraba raba ke dalam poketnya, tidak menjumpai mancis.

Lalu bertanyalah si lelaki ini kepada teman wanitanya " Darling! ada mancis tak? ". " Ada dekat dalam laci sebelah katil tu ", jawab wanita itu dengan nada yang kepenatan. Masa dia membuka laci yang ditunjukan, terpandanglah si lelaki itu sebuah potret lelaki lain di dalam laci tersebut.

Maka bertanyalah si lelaki itu kepada teman wanitanya " Gambar siapa ni yang ? Gambar suami sayang ke ? ". " Bukan lah " jawab si wanita itu dengan ringkas. Tapi si lelaki tetap tidak berpuas hati dengan jawapan yang diberi, mungkin jelous gamaknye. Dia terus menekan teman wanitanya dengan soalan yang lebih keras lagi " Kalau bukan gambar suami u, gambar tunang u ke? ". " Bukan jugak " jawab wanita itu sambil sambil mengenyit mata ( ajak seround lagi la tu).

Tapi si lelaki tidak mengendahkan kenyitan mata aweksnya yang berketumbit itu, dia terus berkeras mahu penjelasan lagi " Kalau bukan jugak, habis gambar ni gambar siapa? " tanya si lelaki itu dengan nada yang lebih keras lagi.

" Yang ! Gambar tu adalah gambar i sebelum i menjalani pembedahan jantina " jawab si wanita tu dengan penuh madah berhelah. " Jadi selama ni............ oh, tidakkkkk ".

4 comments:

ibusayang said...

kelakar2, ibu rase kamu nie mmg sorang yg kelakar dan brutal sbb cerita2 kamu semua penuh dgn jenaka tapi real

reen_sofee said...

ngeh ngeh ngeh.
pagi pagi dah wat aku gelak sorg sorg.
haish!

ice♥ice said...

hahah lawak2 xD
y kat ats tu gmbr ko ke..hee

GeNgKaPaK said...

ibusayang- salah sekali ibu,sy ni seorang yg snyp dan penyegan orgnye..

reen_sofee- elok gelak pg2 ni..senaman tuk mulut

iceice- agak2 la wei...xkn nk letak gmbo aku..haha...2 gmbo jiran blakng umah..haha