Pages

Monday, June 21, 2010

Dah Tua Pun


Hari ini genap umur gua 27 tahun, gua rasa macam muda tapi bila kira kira balik sudah lebih suku abad. Sepatutnya umur macam ni, anak dah bersusun susun. Kereta paling cikai Mitsubishi Lancer, rumah paling kecil banglo 3 tingkat. Kerja tak payah cakap la, boleh jadi CEO dah.

Tapi bila rasa rasa aku boleh mencapai semua tu, sedangkan aku study pun belum habis lagi. Hmmm, tak baik mengeluh. Mungkin ada hikmah disebaliknya, yang gua sendiri tak terfikir pun selama ni.

Doakan gua dipermudahkan segala urusan, aminn..


P/s : Siapa follower yang tak wish gua, siap la gua cari lu orang.

15 comments:

safina aishah said...

tuo dah ko ek...he3

Ieda Al-Habsyi said...

selamat hari tua dari aku, hehhe :)

Kimmy said...

huh.. tanak la wish.. ahaha..

reen_sofee said...

hahahah
dah tua neh!
selamat hari tua bro!
aku baru 19! hahaha

syahira ariff said...

wah!selamat hari jadi
kek kat atas tu potong2 agih kat sini yer.
=)

Ummu~Ishak said...

sanah helwah ya gamil!
moga usia yang bertambah seiring amal ibadah, dimurahkan rezeki, dipermudah segala urusan, dikurniakan jodoh yang solehah.

sedap nampak kek tu, nak beli katne eh?

nanti dah beli mitsubishi lancer, saya nak tumpang naik :p

Anonymous said...

da wish kat fb :P

tqah mamat said...

xnak wish sebab dah tua. haha

berangan banglo 3 tingkat. jadi CEO lak tuh. hahahahaha

Wanie Azeera said...

bukan anak2 dah bersusun ke? haha..

GeNgKaPaK said...

safina - mmg tuo dah...tp muko mudo..haha

ieda - toce2...tp tetap ensem kn?haha

kimmy - cm ampeh...haha

reen - tenkiu2...umur je tua..tp luaran tu phm2 la kn..haha

syahira - leh je nk agih...bg alamat?haha

GeNgKaPaK said...

ummu - syakirin awi...no hal je..tp 1km rm1 la...ade bran?haha

nth sape2 - siapakh gerangn anda?

tikah - ampehh...klo dpt umah cm2 jgn hrp nk tumpang tido...haha

wani - tu anak...tp bukan zuriat..haha

edoraemon said...

ko pnya kenduri bday kan td..
happy birthday.
terima kasih sbb bg makan free.

aku main terjah makan je td. hahaha

Ummu~Ishak said...

kalo camtuh naik 10km suda, baru 10genih,ekeke

wah2, ada makan2 rupanya. rugi tak gi zaqaiq :p

GeNgKaPaK said...

edora - alamak!! ko ade ke mlm td?hahha...dh mkn free sape xnk maa..nk terjah gelap2..haha
ape2 pn tenkiu dtg..

ummu - eh pkai RM la..mn main geneh2 ni...haha

k0m4nd3r said...

Den bukan xxnak wish, ekau x ponah wish kek den pon.. Hahahaha