Pages

Free advertising

Thursday, April 7, 2011

Baju Cinta

Seorang nenek datang menziarahi rumah cucu perempuannya yang baru berkahwin pada petang jumaat. Setelah membunyikan l0ceng, si nenek terkejut kerana mendapati cucu perempuannya yang membuka pintu tanpa seurat benang pun dibadannya.

Cucu : Saya sedang menunggu suami saya pulang dari bekerja nek !
Nenek : Tapi kenapa kamu tidak berbaju ?

Cucu : Ini BAJU CINTA saya
Nenek : BAJU CINTA ?

Cucu : Ya nek, suami saya menyukainya. Saya juga begitu senang memakainya, saya harap nenek dapat balik dulu sebelum suami saya pulang kerana tentu suami saya nanti akan berasa malu melihat saya memakai BAJU CINTA ini di hadapan nenek

Si nenek faham kehendak cucunya, di dalam fikirannya mungkin itu cara terbaru si isteri melayan si suami di petang jumaat ini. Di dalam perjalanan pulang si nenek mendapat idea, fikirnya dengan mengikut cara cucu perempuannya sudah tentu dia dapat mengeratkan hubungannya dengan si atok yang sudah berumur. Sesampainya di rumah, si nenek tadi menanggalkan ke semua pakaiannya, mandi, berbedak dan memakai minyak wangi sewangi wanginya. Kemudian si nenek tadi pun menunggu si atok pulang.

Berberapa ketika si atok tadi pulang, sebaik sahaja pintu dibuka si atok terkejut mendapati si nenek berbogel dekat depan pintu.

Atok : Kenapa dengan kamu ni, dah buang tebiat ?

Nenek : Ini lah BAJU CINTA bang

Atok : BAJU CINTA ? Kalau ya pun, iron lah dulu baju tu

No comments: