Pages

Friday, September 18, 2009

Malam 7 Likur in Kuala Kangsar...



gmbr malam takut korang xnmpk pelita,haha


Ape yang korang tau pasal malam 7 likur ni?aku pun xtau sangat,haha.cume yg pasti malam tu dorang pasan pelita byk2,siap but pertandingan lagi sape hias paling cantik.sume benda 2 aku dapat kt kg aku,kat tempat lain aku lom jumpa lg.ade yg wt bentuk klcc la,kapal la,rumah la,bendera mesia la,mcm2 lagi la aku jumpa...

Tapi yg pasti memang syok gile malam 2,awek2 ramai kuar.haha..nanti senang2 datang la kg aku,leh aku tunjuk betapa syoknye malam 7 likur ni.malam raye lak aku bawa gi tengok org main meriam buluh,haha....


Bandar diraja......

No comments: