Pages

Saturday, September 19, 2009

Hari Raya 2009..



20/09/2009 hari yg di tunggu2 oleh semua umat islam,apa yg kita paham tentang raya?korang pndai2 la pk sendiri,muahaha.Bagi aku,masuk kali ni dah 3x aku tak dapat beraya bersama family aku.Nak ikutkan memang la sodeh,tapi nak buat cmne tangungjawab aku lom setel lg kat sini.Sabar yo la.....



Korang ade pengalaman raya tak?Sume org ade pengalaman raye kan,bagi aku pengalaman paling best dapat berkumpul semua family la.Best ooo,sian la pada yg takde family.Aku pun xtau nak tulis apa lagi,sedeh oo raya jauh dengan family ni.Kawan2 je la pengubat rindu,huhu...

Dikesempatan ni aku nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN pada yg kenal aku,ampun salah silap aku selama ni.


Salam perantauan............

No comments: