Pages

Sunday, July 26, 2009

Hari demi hari

Mungkin esok.....mungkin juga lusa.....kemungkinan juga minggu depan....hati aku makin lama makin xtenteram....buat tu xkena...ni xkena...hampir dikatakan suma benda xkena bagi aku...walaupn aku dah lalui benda ni 4x sebelum ni....tapi aku dapat rasakan debaran kali ni lagi kencang dari sebelumnya...

Arghhhh.....naik beku pale otak pikirkan benda ni....nak ikutkan hati memang nak cepat...tapi bila pikir2 balik comeh pun ade....cuba korang pikirkan apa yg membelenggu aku?ya betol cik ceplos....natijah imtihan...bak kata org perak result exam...org sabah lak keputusan peperiksaan...ni lah yg buat aku xtenang duduk...untuk mengelakkn dari benda ni terus aku pikir bagai nk gilo..aku cuba tuk tak bersendirian....aku sibukn diri aku ngn perkara2 yg aku xpernah buat sebelum ni...

Tapi aku redha dengan ketentuan-NYA...aku yakin allah tidak kn mengecewakan hamba-NYA...moga kta sama2 pulang ke mesia tahun ni membawa segulung ijazah yg aku tunggu selama 5tahun.....insyaallah kejayaan milik kita bersama....

hamba yg kerdil.....

6 comments:

langkasuke said...

jangan risau beb.. balik cairo gua teman lu main poker..

dan insya Allah, balik mesia sesamo..

bittaufiq wan najah..

Wanie Azeera said...

baba, kiteorg rela la baba balik huhuhu.. balik la baba, balik. kawen cpt, kiteorg nak adik baru.

borang pencalonan baba baru boleh mintak kat ucu ye haha..

kami doakan! (^_~)

munira said...

apapun, ade hikmah di balik tiap sesuatu kan baba ? :) soo, along ttap doakan yg terbaik ntuk semua

GeNgKaPaK said...

langkasuke...haha...no hal...karachi sedia tuk perang bile2 ms...

wanie...doakn baba ek....syg anak baba sorg ni

munira....baba time segale yg dh tertulis....tp kte terus berdoa...

anne raaz said...

semoga terus berjaye..n selamat pulang ke malaysia!!

GeNgKaPaK said...

amin adik ku ain....doa abg sm ek