Pages

Free advertising

Tuesday, August 4, 2009

give up!!!

3/8/2009 tarikh keramat yg aku n geng2 nantikan selama berbulan2...aku dpt msg dr membe aku result dh kuar....lalu aku serta ngn geng2 gerak dr cairo menuju ke tafahna asyraf....tempat yg mn aku telah betapa selama 5tahun...aku...tokan...nubli dan 2 lagi kawannye yg aku lupa nk tanya nama gerak menaiki tramco menuju ke destinasi...

Aku dh setkan dlm pale otak ni...aku wajib lulus tahun ni...aku xdapat pikir kalau aku fail...banyak lagi benda yg aku perlu buat....kawan2 yg sebaya dgn aku dh beranak pinak...keja xyah ckp la...kebanyakan sume dh keja tetap...tp aku kt sini?

Sampainya ke destinasi yg dituju....aku terus melangkah ke kuliah dgn hati yg berdebar2 sambil dalam hati terus berdoa agak aku mencapai apa yg aku impikan selama ni...

"Natijah tampal dkt tingkat 2 dalam kelas " laung us din

Ni kawan aku yg sama2 sampai dulu....natijah dia xgerak lngsung dr yg asal...aku pn turut simpati....hati aku makin berdebar...aku xnak jd mcm dia....bile sampai je di kuliah aku terus menuju ke tempat result....Ya Allah....aku terus terduduk...air mula membasahi pipi...aku xdapat pikir ape dh...kwn2 yg lain cuba tuk sabarkan aku....

"3 subjek je aku lepas" aku mengeluh panjang....Ya Allah begitu kuat dugaan MU...dlm pale otak aku xleh nk pk ape dh....

Apa yg harus aku buat skrg?korang mesti akan ckp...ni suma dugaan...mungkin ada hikmah disebaliknya....tp yg rasa aku....entah lah...buat ms skrg otak ni blur...xleh pikir ape dah...


impianku musnah......

2 comments:

loque said...

leks kapak , aku pon menerima nasib yang sama..frust siak ,tak per ,buat baru dude ! jgn putus asa ngan tuhan !

GeNgKaPaK said...

huhu...ade hikmah di sebaliknya 2...