Pages

Free advertising

Thursday, November 5, 2009

Legasi 43 Karat


Cite ni mengandungi 25 episod,baru je tadi aku dengan pak asan abis tengok.Cite ni masuk dalam slot samarinda,jadi cite ni berlangsung selama 1/2 jam sahaja.Tolak iklan cite ni dalam 15minit je pun,tu yg macam mendidih je bile bersambung.Dah la seminggu 3x je,nak tunggu pulak minggu depan.Last2 minggu terakhir ni,aku kumpulkan sume.

Aku cite la serba sedikit pasal cite ni,mengesahkan seorang budak yg poyo mengejar harta.Dani,tu lah name yg menjadi kegilaan pak asan bile menonton cite ni.Die ni dari kecik lagi dah bunuh orang,hidup kalau xbunuh orang tangan akan menggigil.Die ni dah di pungut dari kecik oleh seorang kaye,jadi bile nak besar naik minyak la.

Johan adalah sepupu dani ni,anak kepada mak su.Johan ni hidup sempoi je,tak pikir langsung pasal harta2 ni.Tu yg si dani naik lemak la,nak2 sume orang memang percaye bulat2 kt die ni.Ayat memang manis,sampai orang lain tak boleh nak syak segala perangai die yg jahat tu.

Akhirnye dani mati jugak,bajet nak bunuh johan.Last2 die jatuh ke bawah jugak,bak kata pepatah.Akhirnye jatuh ke tanah jua,ayat depan die lupe la plak.haha....Korang tengok la sendiri nanti,kalau tak best tak payah tengok.

Nota : Bagi sesiapa yg nak copy cite tu dari aku,aku dah delete.Harap maaf,haha..



Pak asan frust gile...

No comments: