Pages

Friday, November 6, 2009

Hak Kito

copy dari langkasuke,jgn mare.haha

Esok,pertemuan buku dengan ruas.Nogoghi vs kelate,siapakah yg bakal juara?Mengikut firasat nujum dr seremban mengatakan nogoghi akan menjulang piala malaysia,aku yakin dengan fisarat 2.haha....

Kalau boleh memang aku nak tengok kelate tersungkur,memang dr dulu lg aku tak bape nak ngam ngn kelate ni.Dulu masa aku kat CM,slamber je mat2 kelate ni paw aku.Memang sampai sekarang la dendam kesumat 2,siap la ko.haha...Tapi yg pasti,kalau kelate tersungkur.Dapat la menutup mata banyak pihak,memang tu yg aku nantikan.

Nota : Bagi penyokong nogoghi,digalakan bawak apo2 yg patut.Kelate ni beso la,kek mano2 buek hal dio yo.Sorangggg............


Hoben Jang Hoben........

4 comments:

langkasuke said...

cilakak.. pegi cari kat google la weh..

kehkehkeh..

GeNgKaPaK said...

klo cr pn sm gak...baik ambk jalan mudah...

hahhaha

Ochie~(^_^)v~ said...

huhuhu...

GeNgKaPaK said...

nape ocie?
jeles psl n9 menang ke?haha