Pages

Monday, October 26, 2009

Konvo 2009..




aku main rembat je gambar2 ni..hehe...


'Camno konvo tadi?' tanya aku sambil2 tengok cerita.

'Ponek yo,den pikir nak balik copek yo' bak kata saudara zharqanub.

'Tak kan takdo yg menarik kot?' aku penuh khusyuk mendengar.

'Takdo apo yg menarik pun,cumo tengok awek yg genit2 yo la' jawab dengan slamber dari zharqa'.

Tu lah diantara perbualan aku dengan salah sorang peserta konvo,muka dia agak ceria la bila soalan ditanya bertubi2.Ari ni konvo bagi student2 Al-Azhar untuk sesi 2008/09,dengar cite ramai jugak la yg join.Tapi aku xpegi pun,sebab dah tiap2 tahun pegi tapi aku xnaik2 jugak.Insya-allah tahun depan aku naik la konvo tu,doa2 la ye..

Ape yg menarik konvo tahun ni?entah la,aku pun xtau sebab xpegi.Jadi dengar cite dari budak2 yg pegi je la,dorang cakap boleh tahan la menariknye.Tapi aku dapat rasekan yg menarik sebab dapat cuci mate je la,aweks2 mesir ni pun leh tahan jugak.Mantopss siut,besa la kadang2 sume orang sama je.Biar pun dia ambik apa2 kos je la,bila dah konvo ni memang terserlah lah keayuan masing2.Nasib aku xpegi,buat dosa mata je.Ermmm....

Tapi apa2 pun,aku ucapkan mabruk pada yg masuk konvo tahun ni.Yang aku kenal,zharqanub,kucai,bob,jai,kak hana.Yang lain aku memang xkenal pun,huhu..Apa2 pun doa kan aku naik konvo tahun depan,wokeh..


Konvokesyen...

No comments: