Pages

Thursday, July 8, 2010

Mat Punk

Seorang tua sedang duduk di kerusi di sebuah taman bunga sambil menikmati udara petang. Tiba tiba seorang anak muda bergaya punk duduk di sebelah si atok tersebut.

Rambut anak muda itu dicat kuning dan hijau, sementara rambut rambut yang berdiri dicat jingga dan ungu. Di sekeliling matanya diwarnakan hitam. Orang tua itu lama menatap si punk tersebut.

Merasa terganggu dengan tatapan orang tua itu, pemuda punk itu bertanya " Eh, pakcik.. Kenapa tenung saya macam tu ? Apakah dulu waktu muda pakcik tidak pernah buat kerja yang gila gila? "

Setelah menarik nafas panjang, orang tua itu menjawab " Tentu saja pernah. Dulu aku pernah mabuk teruk dan ketika mabuk itulah aku merogol seekor burung kakak tua. Jadi sekarang ini aku keliru, jangan jangan kamu adalah anakku ".

9 comments:

Kimmy said...

hahahaha.. bapak ah.. straight kena atas muke budak punk tu..

yg pakcik tua tu pun.. err,boleh ke rogol burung kakak tua??

ngeh3~

XD

GeNgKaPaK said...

leh je...nk 1000 daye...amcm mesia?xsabo nk mkn durian ni...perghh

EDDY DY said...

hahahahaha..kakak tua melahirkan anak punk hasil hubungan ngan atok..klakarnya....

GeNgKaPaK said...

klo ngn gagak tau la cmne kn..

reen_sofee said...

hahahaha

Kimmy said...

Malaysia rocks!!!

hahaha.. rasenye time abg ijal balik durian dh habis daa... hehehe.. best giler durian..manthop!

XD

Ummu~Ishak said...

logik2.. haha

kat rumah teman banyok doyan ni..meh ler makan

GeNgKaPaK said...

oh kome...deghoyan dh bebunge...

Kimmy said...

deghoyan dah runtuh dah eh.. xde berbunge-bunge dah.. tu zaman to kaduk.. ngahaha..