Pages

Thursday, July 22, 2010

Last Post

Salam semua blogger blogger, aku harap semua sihat ok. Aku ada masalah besar sekarang ni, jadi otak aku memang tak berfungsi macam biasa. Banyak idea yang terpaksa dibekukan, aku perlukan masa untuk kembalikan semula semangat aku ini. Mungkin bertahun lamanya..

Ada 2 perkara penting yang aku memang impikan, berkecai begitu saja. Punah harapan aku, sebab 2 perkara ini lah yang menjadi penguat dalam hidup aku. Tapi apabila kedua duanya hilang, memang tak mungkin akan diselamatkan lagi. Aku telah berusaha sedaya upaya, untuk merealisasikan kedua dua impian aku ini. Tapi apakan daya, Allah lebih mengetahui. Aku pasrah.

Terima kasih juga kepada pengunjung pengunjung yang tidak jemu jemu untuk memberi komen dan jugak kritikan, aku hargai semua tu. Aku juga hendak minta maaf, seandainya selama ini entry aku ada berunsur perkara perkara yang korang terasa. Minta maaf juga, kerana aku jarang jenguk blog korang.

10 comments:

Ummu~Ishak said...

apepun yg berlaku, saya doakan mudah2an ijal terus kuat dan sabar.
"La tahzan, innallaha ma'ana"

jo said...

rileks la brader...

Kimmy said...

hmm.. banyakkan berdoa, dekatkan diri kepadaNya... insyaAllah hati jadi tenang..

bukan penggoda said...

salam bro. nape ni? klw lu ada mslh, lu ptot tau yg gua ada utk lu. kuat k! Allah sntiasa ada utk kte.

ice♥ice said...

isk.. :(
smoga cpt pulih smgt tu..

GeNgKaPaK said...

ummu - 1-kantoi exam...2-awek dh lari

jo - tgh relek la ni beb

kimmy - smpi peluh2 dh doa ni

bkn - xtau gua nk kuat cmne dh

ice - huhuh...nth la ble

bukan penggoda said...

kuat mcm ni.

KUAT! KUAT! KUAT!

hehe. :))

GeNgKaPaK said...

tak kuat mn lg tu..

k.o.s said...

tetap semangat bung...dunia ini indah..

GeNgKaPaK said...

yeah!!!