Pages

Free advertising

Friday, January 1, 2010

Suka Duka 2009...

Bulan 2..



Bawak anak2 jalan2 dekat alex.Memangkan musim sejuk lagi,kami tak mandi pun.Banyak jugak la tempat yg aku bawak,kubu,makam,macam2 lagi la port baik yg aku bawak.Untuk pengetahuan dorang sume dh ade balakss,haha...


Bulan 5..




Time ni hari last kami buat stadi group.Subjek qodoya,memang susah giloss.2 sebab aku tak lulus2 lagi,haha..Ramai antara kami dah lulus,sekarang pun dorang dah balik mesia.Aku dengan bape kerat je lagi dok still kat sini,adoiii


Bulan 6..



kenduri belah umah aku


kenduri belah adik ipar

Aku dapat adik ipar.Dorang ni kenduri time aku exam kat cni,jadi tak boleh nak buat apa2 la.Moga berbahagia ke akhir hayat,bertambah sikit pompuan dalam family aku.haha...


Bulan 12..


time aku nanti mesti 10 tingkat kek,haha..

kad jemputan adik aku yg ke 4

Adik aku kawen lagi.Ni yg no 4 lak,mesti korang tertanya2 nape dorang tak buat kenduri sekali kan.Aku bagi la jawapan die,adik aku yg pompuan ni bajet nak tunggu aku balik.Sebab ikut dalam plan,aku memang dah habis.Tapi rezki takde,nak tak nak kenduri tetap berlangsung.Moga berkekalan hingga akhir hayat,walaupun aku tak pernah jumpa laki adik aku 2.haha...


Nak ikutkan banyak lagi kenangan,tapi sebab ni je ade gambar.haha...Yang lain 2 bagi aku simpan je la,tuk cite kat anak cucu nanti.

No comments: