Pages

Friday, October 29, 2010

Perompak Bas Kilang

Suatu hari, sebuah bas kilang yang memuatkan pekerja wanita sahaja sedang menuju kilang kayu yang terletak jauh dari kawasan kampung. Dalam perjalanan tu, mereka terpaksa melalui kebun getah yang sangat luas.

Nak di jadikan cerita, ada seorang mamat dekat tepi jalan menahan bas tersebut. Dengan hajat, hendak minta tumpang. Jadi bas tu pun berhenti la.. Tiba tiba.. lebih kurang 6 orang perompak keluar hendak merompak bas tersebut.

Sorang perompak berkata " Keluarkan dan bagi semua barang kemas yang korang ada.. Cepat..!! "

Sorang pekerja kilang tu membalas" ..tapi.. kami tak bawa barang kemas kalau pergi kerja, duit pun sikit je "

Perompak berfikir seketika " Ha.. macam ni la, sebab korang tak ada barang kemas dan duit.. kami rogol korang semua..hahaha "

Pekerja kilang yang muda berkata " Alalaa... tak akan la makcik makcik yang dekat belakang tu nak rogol jugak..tak kesian ker.."

Tiba tiba.. salah seorang makcik berdiri " Weh.. kau ni, tak paham ke. Kalau dia cakap semua, semua la "

5 comments:

Ummu~Ishak said...

makcik sengal

jo said...

merelakan nampak makcik?

hijabrockers said...

Ekekekekekeke....yg ni lawak. Ehehehehehehe xleh blah. Hehehehehe

GeNgKaPaK said...

ummu - sengalon

jo - klo lu pn gua rs relakn jgk...

hijab - amboi...

hazirah hassim said...

mak cik yg desprate mybe..ahhahaa