Pages

Sunday, August 22, 2010

Barah Otak

Satu hari Pak Samad mengalami sakit kepala yang amat sangat. Lalu dia pun pergi ke pekan untuk berjumpa dengan doktor.

Doktor: Serba salah saya hendak memberitahu Pak Samad ni tapi saya mesti beritahu Pak Samad juga bahawa Pak Samad telah menghidapi Barah Otak.

Pak Samad : Yaaaaaahoooooo!!! ( melompat kegirangan )

Doktor : Pak Samad fahamkan maksud saya ? ( kebingungan )

Pak Samad : Tentu sekali saya faham, apa doktor fikir saya bodoh sangat ke ?

Doktor : Habis tu.. Kenapa gembira sangat ?

Pak Samad : Sebelum ini isteri saya Mak Bedah selalu marah saya dengan mengatakan saya " takde otak ". Dengan berita baik ini ia telah membuktikan bahawa saya sebenarnya mempunyai otak.

6 comments:

reen_sofee said...

hahaha
bengong pak samad!

Kimmy said...

ade otak, tapiiii~

cik lya said...

ya allah..sabo je la huhuhu

GeNgKaPaK said...

reen - bengong je ke/.

kimmy - tapi xpndai main bowling kan

cik lya - sabo byk2..

jo said...

cis...nak mati dah pun..

GeNgKaPaK said...

jo bile mau lwn bowling sm gua?