Pages

Friday, January 14, 2011

Pencungkil Gigi

Ajoi suka mencungkil gigi selepas makan. Untuk menyenangkan dia, dia meletakkan pencungkil gigi dan letak atas meja makan macam kat restoran tu.

Satu hari dia bising bising.

Ajoi : Siapa ambik aku punya pencungkil gigi ni, cepat betul habis.

Pancis : Wak Sumardi la tu, aku selalu nampak dia ambik lepas makan.

Wak Sumardi : Ceh, aku ambil sebatang je lepas makan


Ajoi : Kalau sebatang takpe la, ni sampai licin.

Wak Sumardi : Radin la tu, aku ternampak dia selalu ambil segenggam pencungkil gigi ko, tak tau dia buat ape.

Ajoi : Ni yang aku hangin ni, cubalah berjimat sikit. Tengok macam aku. Lepas makan aku guna sebatang je, lepas tu aku letak balik dalam bekas tu.

Wak Sumardi : Uwekkkkkk…!!

No comments: